Stan pacjenta: PRZYPADEK PILNY | Średni czas oczekiwania: brak danych | Liczba osób oczekujących: 24 | Aktualizacja danych: 02/2020 |
Stan pacjenta: PRZYPADEK STABILNY | Średni czas oczekiwania: brak danych | Liczba osób oczekujących: 449 | Aktualizacja danych: 02/2020 |
Stan pacjenta | PRZYPADEK PILNY | PRZYPADEK STABILNY |
---|---|---|
Liczba osób oczekujących | 24 | 449 |
Średni czas oczekiwania | brak danych | brak danych |
Liczba osób obsłużonych w miesiącu | brak danych | brak danych |
Pierwszy wolny termin* | 27.04.2024 | 27.04.2024 |
Aktualizacja danych | 02/2020 | 02/2020 |
Jakaś masakra. Dzwoniąc na podany numer do rejestracji przyszpitalnej przez 40 minut jest automatyczna informacja z prośbą o oczekiwanie, natępne15 minut uzyskuję info z prośba o oczekiwanie, ale już ze wskazaniem na którym miejscu jestem w kolejce (od 7 do 1). Kolejne 6 minut zajmuje czekanie aż ktoś zechce podnieść słuchawkę. Po tym czasie generowana jest informacja, że czas oczekiwania jest zbyt długi, a na końcu prośba żeby zadzwonić później po czym następuje rozłączenie połączenia. To jest kpina. Spędziłem ponad godzinę wisząc na telefonie i nic z tego nie wynika, jestem w tym samym miejscu.
Podany jest nieaktualny nr do przychodni przyszpitalnej. nr 22 120 29 02